Back on track

Hello=), Tänkte börja blogga igen! Eller rättare sagt Johanna tänkte att jag skulle börja blogga igen så hon erbjöd sig att fixa lite i min nya blogg om jag började skriva! :) gullig_tjej
Gör inte så mkt just nu ligger i sängen och bloggar haha snart ska jag göra mat håller på och hungrar ihjäl. Sen ska ja ut o köpa en julklapp och 10 st fina röda rosor som jag ska lägga på min pappas grav imorn<3
För imorn är det julafton wooho :D Bästa dagen på året. Ska fira den med massa nära och kära släktingar och familj:) Och på juldagen ska jag fira jul med Johanna. Vi ska göra en rolig hemlig sak och sen antagligen gå och äta på nån lyxig restaurang och ge varandra varsin julklapp. Kan det bli bättre? :)
Nu ska jag gå och laga mat. får se vad det blir hehe. Puss & kram<3


Min och Johannas vackra konstverk hihi


Kommentarer
Postat av: jowaan

sååå duktig du e



(nee de e inte reklam för min blogg) hehehe

2009-12-23 @ 14:51:54
URL: http://johahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0