,,

Hej allihoppa hoppas alla haft en god jul för de har jag haft med min underbara släkt =) På morgonen åkte jag först till pappas grav. Hade köpt 10 röda rosor till han och en söt liten nalle där de står pappa på tröjan:) fick iaf fina julklappár bl.a christina aguilera parfymen och en annan god parfym, nya hörlurar, lite grejer från eleven.se super god bodylotion dör för den, 3 dvdboxar, och presentkort, fin gullig necesär och andra smågrejer :) är nöjd=) Vi såg självklart kalle kl 3! XD Och så genomled vi som vanligt "kan du vissla johanna" eftersom mamma alltid vill kolla på de :p Sen gick vi och kollade på min kusins nya lägenhet som var sjukt fin blev avis hehe.  Och på kvällen kollade vi på Ogifta par som jag har sätt sådär 13494 gånger men den är jätterolig endå. Har iaf haft en jättebra jul. Nu ska jag kolla på nån film med familjen. Men här kommer iaf lite bilder från idag. PUSS


Kusinerna. Jag, Kory, Cheyenne och Zohar


Jag och kusinvitamin :)


maaaaaat !:D



JULKLAPPAR =)


Moster Eva, Kory och Limore


Något var kul :D


Helloo


GOOD JUL HAHAHA:D


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mysiga bilder :D fick också en spik matta som någon annan där ;-)

Hoppas du hade en underbar julafton igår, god fortsättning!

2009-12-25 @ 18:28:26
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0