hejsan

Nu är jag hemma, Har varit i kista hela dagen och släpat på massa påsar har jätteont i ryggen :( Har varit med nicole nu i 2 dagar. I förrgår åkte vi till stan och åt på mcdonalds mums. Sen var vi bara hemma och kollade på Jennifers body. Den var inte överdrivet bra men Megan fox är så vacker så den är godkänd iallafall. Idag vaknade vi runt kl 3 så åkte vi till stan först och letade efter några skor som nicole ville ha men dom var slut överallt :') Sen åkte vi till kista och åt mat först jag åt min favoriträtt zereshk polo, och Nicole åt kebabtallrik som vanligt xD
Hittade massa fina kläder i kista också. 1 par jeans och en jeanstights, 2 tröjor, några fina leggings, en kjol, 2 linnen och en skinnjacka. nice. Imorn ska jag följa med murre (min katt) till vetrinären. Han har börjat spy blod :| Så dom ska söva ner han och gå in i hans mage och kolla vad felet är. Min gulleplutt :( Och i övermorn är det nyår. Vet inte riktigt vad vi ska göra än tror vi ska fira den med några killkompisar. och dricka sönder. låter trevligt va =').. Här är iaf några bilder från igår. kram

snygga brillor jag har:')










PUSS OCH KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0