God fortsättning på julen

Godmorgon allihopa=) Vaknade för nån timme sen har bara suttit vid datan. kukul. Idag ska jag träffa min kära vän johanna vi ska göra vår hemliga sak you know. Och sen ska vi äta kinamat och fira minijul. O så ska vi byta julklappar Najs ha? Hoppas hon gillar min (A) mycket fina saker om jag får säga det själv. Hoppas restaurangen har öppet bara det är ju juldagen och alla affärer har ju stängt nästan.

Men först ska jag och familjen äta en liten jullunch. mums. Maten är nästan det bästa med julen (A)
Har blivit besatt av doften på den där c.aguilera parfymen sitter och sniffar på den hela tiden och sprayar på mig även fast jag bara har suttit hemma(A) Rekomenderas starkt.
Vi ska kanske sola idag också behövs verkligen är vit som ett spöke. Och måste bli brun & fin innan nyår. Ett måste. I värsta fall får det väl bli brun utan sol. Vill göra naglar också till nyår. very nice.
Nu ska jag hoppa in i duschen vi hörs sen puss & kram vi syns på stan höhö


Lyssna på hela man blir så glad av den. Tänker på Johoe när jag hör den


Fulla? nejdå hahah


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vart köpte hon den??

2009-12-25 @ 15:51:41
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0