hello again

Har precis ätit mat, gjorde thailändsk kyckling med röd curry och ris mumms är sån kock (a). Nu har jag en stor godispåse som väntar på mig haha men hade lite tråkigt så gjorde en lista här. vsg :)

 

Namn: Josefin Mira Sundström

Piercingar: Naveln och överläppen

Tatueringar: 0

Längd: 171

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Svart

Fräknar: inga haha

Motto: hmmm

 

Kär? Nej, sköönt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Hawaii vore inte helt fel

Tycker du att du är attraktiv? Ja jätte attraktiv höhö

Dricker du? Man dör om man inte dricker

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Olika hela tiden

Vilken parfym använder du? Jessica simpsson eller Lancome

Vad är du rädd för? Spindlar och den stora blonda jätten XD

Gillar du att tvätta? Nej:/

Gillar du berg- och dalbanor? Haha japp

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Flickan som lekte med elden

Filmen du köpte? Köpte en till mamma

Låten du hörde: kommer inte ihåg

Låten du laddade ner?  Kommer inte ihåg det heller haha

Personen du ringde?  Anahita

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Oskyldigt dömd på datan

Person du tänkte på? .dedu ;)

 

 

Favorit...

Låt: Har för många

Sak att göra: *****

Sport: ingenK

Dryck: Bira XD

Kläder: hmm

Film: Va e film för nått?

Bil: Jobbiga frågor jag vet inte

Serie: Ingen just nu men förut älskade jag lost och gossip girl

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja (kompis) hehe

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Haha mm

Blivit arresterad? Japp haha

Träffat någon från internet IRL? absolut

 

Antal...

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen hoppas jag

Tjejer du kysst? Kysser hellre killar ;)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Öö vet inte

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte

 

Senaste...

Boken du läste? Läser en just nu=P 14 år till salu

Personen du fick e-mail av? Orkar inte kolla men antagligen facebook eller reklam

Personen du fick brev av? Räknas julkort?

Personen du fick sms av? Hemlis

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Lördags

Saken du köpte? Godis och cola

 

 


Vad har du gjort idag?  
Varit hemma bara
Var det kul
Jätteroligt

Brukar du svära mycket? Ja fan

När stiger du upp på morgonen? Runt halv 1 och går ut me hunden :’/

Vad har du på dig? Ett linne och sidenkalsingar med snobben

Vad ska du göra ikväll? Vara hemma med mammsen

Vad är du allergisk mot?. Var lite allergisk mot honungsmelon när ja var liten haha

Var har du ont? I rumpan haha lyckades ramla av stolen :S

Använder du hårspray behöver inte .. (johanna vet vad jag menar)

Kan du stå på händer? Nej det tror jag inte

Håkan Hellström eller The Ark? ingen

Salt eller socker? båda

Gillar du ketchup? Aa men dock inte lika mkt som johanna som har det till allt

Är du glad nu? yes

Var du glad igår? sådär

Vad dansar du till? Dansband höhö

Stockholm är... ? mitt hem?

Göteborg är... ? En stad

Kan du sjunga? Inte direkt hahaSpaghetti eller makaroner? Makaroner går fortare och göra haha

Land du vill besöka? Holland (A)



Hej jag e fett cool som dricker 3,5or i ett solarium=) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0