tjaaa

Hello, kom nyss hem har varit hos Johanna i 2 dagar, najsnajs. Vi har inte gjort så mkt speciellt hehe . fick en julklapp av henne också en jättesöt tröja och örhängen, thank jo :) Har solat 2 dagar i rad nu så har blivit lite brunare. Men ska bli neger innan nyår iaf det har jag bestämmtxD Imorn ska jag te Anahita vi ska göra en viktig sak xD Sen på Onsdag ska jag gå på mellandagsrea. Har inte blivit av ännu.. Men det är oftast endå inte rea på fina kläder och hittar man nått fint finns det aldrig kvar i äns storlek bara XL eller 42. :/.
Nu tänkte jag rensa lite bland mitt smink och sånt. Det behövs verkligen har massa gamla ögonskuggor och rouger och gamla foundasionflaskor som måste slängas :) Är riktigt pigg så kommer säkert skriva mer senare ikväll. Puss och hej sålänge :)


Blondin, Länge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0