Tråkigt

Favoritcafé: vet inte riktigt. fikar faktiskt inte så ofta
Favorittidning: hmm veckorevyn eller solo
Favoritplagg i garderoben just nu: har flera favoriter
Byter gärna garderob med: kenzas garderob skulle man inte säga nej till
Vanligaste färgen på mina kläder: typ vit och svart.
Sminktips till allmänheten: Inte för mörk foundasion om du inte e så brun naturligt!
Mitt rum kan beskrivas som: Just nu städat o mysigt. Men ofta en katastrof
Mig själv med tre ord: bäst bäst och bäst :D
Jag tränar: Typ aldrig
Jag ville bli när jag var liten: Bagare xD
Nu vill jag bli: Sjuksköterska
Humör just nu: ganska så glad
Är det nåt du absolut inte äter: massa saker men nått jag aldrig har smakat och aldrig kommer smaka är typ sill :|
Hur många kuddar sover du med: Olika, just nu 3
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare ! :/
Bästa film: För svår fråga har sett så många bra
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 st
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: ja :D
Största svaghet: choklad
Det här är jag bra på: äta
Chips, morötter eller godis? GODIS
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : oftast stökigt
Kaffe, te eller inget? kaffe latte
Har du en besatthet? aahh

Kommentarer
Postat av: johanna

uppdatera din fucking blogg NJUEE! NJUE NJUE NJUE!

2009-12-28 @ 19:56:51
URL: http://johahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0