-

Kunde inte somna igår, Somnade runt 5-halv6 så sov bara 1-2 timmar :'/ Låg och kollade på rederiet hela natten, och tänkte på hur kul jag och johanna kommer ha. Var inte kul och gå upp från sängen. Har inte gått upp så tidigt på lääänge.. Kom nyss hem från jobbcenter -.- Herregud säger jag bara helt retard människor. En tant skulle hjälpa mig att skriva cv. Hela cv:t blev katastrof :'D Tar hellre hjälp från min mamma än dom där. Jaja hoppas jag får börja på komvux så slipper jag gå dit. Ska på möte i skolan idag kl 4 så får ja se.

Hann inte packa igår föresten så tänkte göra det nu. Undrar verkligen hur allt ska få plats.. Väskan e stor men vill ha med så mycket :D massa kläder och klänningar, smink, hårgrejer, skor, väskor och massa annat. Och så tänkte jag ta med en vattenpipa också kan va nice o röka på balkongen på kvällen innan man går ut :) Och den är ganska stor så.. Och så måste det ju få plats med massa handukar också. Jises hur ska de gå :D i will try.. Ni får väl se sen hur det gick. Johanna har också fullt i sin resväska även fast hon bara har lagt i kläder hahah johanna har du äns lagt i nån handuk ?? ahah
Nu tänkte jag äta nått och fortsätta kolla på rederiet hahah nöörd jag e =)
PUSSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0