morning

Godmorgon alla blogläsare xD haha
Var nyss på jobbcenter igen men förklarade att jag skulle börja plugga igen så ja fick gå hem woho :D Nu är det 3 dagar kvar men man kan säga 2 eftersom vi åker hemifrån runt 4 på natten mellan torsdag och fredag :)  så vi ska vara vaken hela natten sen sova på planet :) najs.. På planet ska vi alltså hinna sova supa äta och kolla på rederiet ahah ! Det går nog bra. Idag ska jag bara va hemma ta det lugnt och packa det sista, fixa naglarna och sånt nice. Och imorn ska jag åka till Johanna och vara där tills vi åker. Vi ska göra massa kul, färga håret bl.a Black ofcourse.. Eller blandar brunt med svart så blir det fint :)

Vaknade imorse med jätteont i halse :| blev jätteorolig att jag höll på att bli sjuk. Men som tur var gick det över när jag drack varm oboy.. Stackars Johanna har precis fått sin jobbiga vecka nu lagom till semster haahh naw :) Nu ska ja äta nått och kolla på REDERIET såklart ahah helt besatt. Tänk när vi har kollat klart på det va fan ska man göra då.. Då får vi väl kolla om allt från början eller hitta nån ny trevlig serie xD haha puss sålänge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0