shuuuu

Godmorgon :) Vakna för en stund sen av att Johanna tyckte att jag hade sovit för länge och ville ha sällskap när hon gick ut med hunden haha. Ligger fortfarande kvar i sängen och ska nog ligga här en stund till. Johanna skrev nyss till mig att uppdatera "fittbloggen" haha så tänkte göra de. glad? Idag ska jag gå till stan eller kista och äta mcdonalds med Nicole. Måste köpa bikini också och en ny läpppiercing och lite annat. Kanske nån fin Navelpiercing till på fredag ;) Skulle egentligen ha sovit hos Johanna idag också vi skulle färga håret och sånt. Men jag ska till jobbcenter imorgon kl 9. Det kommer bli så jobbigt och åka från Väsby.. Men vi får väl ta det imorgon eller nått ! Nu ska jag kolla på rederiet och äta nått :') haha PUSS♥


Long time ago. Blondie xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0