sooon

Jag kom på att jag inte har köpt nått slkort än ;|.. Så Nicole ska komma till Jakobsberg istället så ska vi äta på donken i Barkarby haha. Nu har jag iaf hämtat ut det mesta av pengarna till resan, ska få lite av soc oxå xD haha och så ska jag börja packa ikväll för det är ju snart 4 dagar kvar.. Vill ta med mig alla kläder fan :( man vill ha mycket och välja bland! Läste att det ska vara bra väder när vi e där. det glädjer mig.. Skulle ju va tråkigt om det spöregnade när vi kom dit xD Men nejdå det ska vara sol och varmt :) Längtar som fan. Kan det bara bli fredag snart?? :(


Money money money ;) haha


Kommentarer
Postat av: johanna

dom där kommer vara slut om cirka två veckor :)

2010-01-10 @ 22:56:31
URL: http://johahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0